Pratite nas na Fejsbuku - i dalje smo aktivni!

Dec 3, 2011

Beyoncé u emisiji ''20/20''


Na američkoj televizijskoj mreži ABC, kao deo emisije 20/20, sinoć je emitovan specijalan ''jedan na jedan'' intervju Katie Couric sa Beyoncé koja u njemu govori o svojoj trudnoći i koncertu u Roselandu za koji je nedavno objavljen DVD.

Katie Couric je juče promovisala emitovanje ovog susreta u emsiji Good Morning America, govoreći o Beyoncé:
Jako sam uzbuđena zbog njene trudnoće. Ona je divna osoba. Intervjuisala sam dosta slavnih ličnosti, ali moram da kažem da mi je ona najomiljenija osoba svih vremena. Primetila sam da trudnoća dosta utiče na nju.
Svoje oduševljenje ličnošću kakva je Beyoncé, Katie ne krije ni na svom Twitter profilu:
Volim Beyoncé. Upoznala sam je kada je imala 18 godina, i još uvek je skromna i neverovatno draga, ali istovremeno i veoma jaka.
Intervju u toku koga se par puta pojavljuju inseti koncerta sa DVD-ja Live at Roseland zajedno sa informacijama o njemu, počinje neobičnom scenom - prilikom pozdrava sa Beyoncé, Couric nije mogla da odoli tome da dotakne njen čuveni trudnički stomak:
Izvini, da li smem da to uradim? Da li ljudi često dodiruju tvoj stomak? Verovatno ne nepoznate osobe, ali kladim se da to dosta rade tvoja mama i sestra.
 Pomalo iznenađena, Beyoncé odgovara:
Da, tebi je dozvoljeno. U pravu si, gotovo da ne mogu da hodam normalno, uvek mi neko pridržava ili grli stomak. Beba će dosta biti okružena ljubavlju što je sjajno.
Na putu do glavnog mesta održavanja intervjua - a to je Roseland Ballroom, Beyoncé govori o svom nastupu u toj hali:
Kada sam bila ovde, padala je kiša. Ispred je bilo na stotine ljudi sa svojim kišobranima i u kaputima čekajući satima. To je za mene velika stvar i nadala sam se da im mogu uzvratiti za sve to, ali su se na kraju svi sjajno proveli.
Beyoncé dalje priča o režiranju i uređivanju iznad pomenutog DVD-ja što je lično obavila, a sve je to naučila  prilikom editovanja prošlog DVD-ja, I Am... World Tour , što opisuje kao dosta naporan posao, naročito kada ubacuje video zapise iz različitih perioda svog života.

Na pitanje zašto je odlučila da na MTV-jevoj dodeli Video Music Awards objavi vest o svojoj trudnoći, Bey odgovara:
Tako veliku vest teško je kriti i zadržati za sebe. Nakon njenog objavljivanja osećala sam se oslobođeno i rasterećeno. Posle nastupa sišla sam sa bine i plakala grleći svoju majku i Jaya.
Govoreći o nekim posebnim žudnjama za hranom otkad je u drugom stanju, Queen B poništava razne glasine o čudnim mešavinama hrane:
Pročitala sam da volim da stavljam kečap na svaku moguću hranu, što nije tačno... Jednom prilikom sam letela avionom, i služitelj na tom avionu je došao i rekao mi: ''Spremio sam vam ljuti sos, kisele krastavčiće i banane.'' Rekla sam mu da je to odvratno i pitala ga zašto je to uradio, a on mi je odgovorio da je to pročitao na internetu.
Postoje i spekulacije druge vrste kojima je teže nasmejati se:
Postoje određene stvari koje idu toliko daleko da vas čak i ne uznemire. Moja majka, kao i moja sestra, dosta burno i zaštitnički reaguje na takve glasine, dok joj ja govorim da se smiri jer su te glasine zaista smešne. Ja sam pribrana; jednostavno je sve to jako smešno i preterano.
Pred kraj intervjua, Katie Couric pokušava da navede Beyoncé da otkrije pol svoje bebe, navodeći izjavu Kelly Rowland, ali joj ne polazi za rukom. Bey tvrdi da je kao i bilo ko drugi:
Zaista mi pol nije bitan, i sada razumem zašto ljudi tako kažu i to je tačno, samo želim da mi beba bude zdrava.
Ceo intervju možete pogledati ispod.

No comments:

Post a Comment

Arhiva