Pratite nas na Fejsbuku - i dalje smo aktivni!

Nov 4, 2011

Kelly otkrila pol Beyoncéine bebe


Iako su Beyoncé i Jay-Z odlučili da do rođenja svog prvog deteta nikome, osim krugu porodice i najbližih prijatelja, ne otkriju njegov pol, jednom od prijatelja ovog moćnog para to ipak nije pošlo za rukom.

Naime, odgovarajući na pitanje portalu Bang ShowbizKelly Rowland je izjavila:
Jako sam srećna zbog svoje sestre i njenog supruga. Oni su trenutno veoma srećni, što je i normalno. Napravili su mali ''paket ljubavi'', i jako sam uzbuđena zbog njih.
Stvarno ne znam šta ću im kupiti kada se Beyoncé bude porodila, jer će Jay toj devojčici kupiti svaku moguću stvar. Ona neće biti razmažena, ali će se o njoj dobro paziti.
Biću im pri ruci za čuvanje bebe, ja sam zapravo veoma dobra sa umrljanim pelenama!
Izvor

2 comments:

  1. Jaoooo, kako mi je drago sto je devojcicaaa ^_____^ ♥ Ali stvarno :') Nek povuce na mamu vise x'D Salim se :'D

    ReplyDelete
  2. @Vlada
    I meni je :D
    Hahahahah :D

    ReplyDelete

Arhiva