Pratite nas na Fejsbuku - i dalje smo aktivni!

Jan 7, 2012

Lady Gaga i Michelle Williams govore o Beyoncé u ulozi majke


Mother Monster i članica jedne od najuspešnijih ženskih grupa svih vremena - Destiny's Child, diskutovale su o budućoj životnoj ulozi Queen B.

U intervjuu za The Insider (video ispod), Lady Gaga iznosi svoje mišljenje o tome kako će se Bey snaći kao majka:
Naravno da će biti dobra majka, i malo je samo to reći. Ona je najprijatnija osoba koju sam ikada upoznala u ovom poslu, predivna je.
S druge strane, Michelle Williams za blog PunchBowl, tvrdeći suprotno od izjave Kelly Rowland kada je bebin pol u pitanju, kaže:
Jako sam uzbuđena što će ona i Jay postati roditelji... Spremna sam da im budem pri ruci... Veoma sam srećna zbog njih, i mislim da će biti najbolji roditelji na svetu. Sigurna sam da će to dete imati sve što poželi, ali i da će biti veoma talentovan dečak.
Michelle ili Kelly - ko je u pravu?
Beyoncé zna, a mi ćemo morati malo da sačekamo...



No comments:

Post a Comment