Pratite nas na Fejsbuku - i dalje smo aktivni!

Nov 17, 2011

PREMIJERA: Nastupi za ''End of Time'' i ''I Was Here'' sa DVD-ja ''Live at Roseland''


Beyoncé je sinoć premijerno predstavila i prve nastupe u celini sa svog najnovijeg DVD izdanja.

Sinoć je u emisiji 106 & Park televizije BET premijerno emitovan video za End of Time, i to nastup sa Beyoncéinog koncertnog DVD-ja Live at Roseland, dok nas je istovremeno i na YouTube-u čekala još jedna premijera - nastup za I Was Here sa istog koncerta.

Nastup za End of Time sa pomenutog DVD-ja predstavlja mešavinu video snimaka sa 3 različita koncerta - sa njujorškog održanog u Roseland hali, sa festivala Glastonbury i specijalnog koncerta u Londonu održanog krajem juna.

I Was Here koncertni video je svakako mnogo više od toga. Pored sjajnog nastupa iz Roseland hale kao njegove ''osnove'', kroz ovaj video smenjuju se različiti snimci iz Beyoncéine privatne arhive koji za nju predstavljaju ključne trenutke u životu - počev od njenih najranijih proba i muzičkih početaka iz 80-tih i 90-tih, preko video zapisa iz vremena grupe Destiny's Child i ekskluzivnog snimka venčanice sa njenog venčanja aprila 2008., do noći obaranja rekorda na dodeli Grammy nagrada 2010. godine.

Neke od scena iz Beyoncéinih privatnih snimaka koje se pojavljuju tokom
nastupa sa DVD-ja Live at Rosleand za pesmu I Was Here
Servis VEVO će ove nedelje - 20. novembra - ekskluzivno emitovati onlajn premijeru čitavog koncerta sa DVD-ja Live at Roseland: Elements of 4. Ne propustite!

Ispod pogledajte enegrično izvođenje pesme End of Time, odnosno dirljiv nastup za I Was Here.



No comments:

Post a Comment

Arhiva