Pratite nas na Fejsbuku - i dalje smo aktivni!

Nov 14, 2011

Mary J. Blige: ''Beyoncé me inspiriše.'', procureo duži deo pesme ''Love a Woman'' (UPDATE)


U intervjuu za britansku radio stanicu Kiss FM, Mary J. Blige govori o svom najnovijem muzičkom projektu i saradnji sa Beyoncé.

Prošle srede imali smo priliku da čujemo deo pesme Love a Woman, a sada saznajemo nove detalje o ovom duetu sa najnovijeg albuma kraljice hip-hop soula, My Life II… The Journey Continues, čije je objavljivanje zakazano za 21. novembar.
Blige objašnjava:
Ustvari nije došlo do prave saradnje. Beyoncé mi je poslala celu pesmu sa svojim vokalima; pitala sam ''Je l' ovo za mene? Zašto je neće za sebe, kad tako dobro zvuči?'', i rekli su mi da je nije želela za sebe, ali je htela da ostane u njoj. Volim Beyoncé, inspiriše me, i pravi je blagoslov imati zajedničku pesmu s njom.
Ceo intervju pogledajte ovde.

Na internetu se pojavio još jedan deo pesme Love a Woman, tri puta duži od prethodnog. Poslušajte ovu jednoipominutnu ''predpremijeru'' ispod:



Izvor: Pop Crush, @Olkaaaaa

No comments:

Post a Comment

Arhiva