Pratite nas na Fejsbuku - i dalje smo aktivni!

Jul 2, 2012

Dve BET nagrade za Beyoncé ove godine (Slike)

Od ukupno 6 nominacija na sinoć održanim BET Awards 2012, Beyoncé je dobila 2 nagrade, i to u kategorijama Najbolji ženski R&B izvođač i Režiser godine zajedno sa Alanom Fergusonom. Čestitamo!


Prilikom primanja nagrade za Najboljeg ženskog R&B izvođača (video pogledajte ovde), Queen Bey je rekla:
Zaljubila sam se u muziku slušajući R&B, i ovaj žanr je srž mene same. Želim da se zahvalim BET što pruža R&B muzici dom. Takođe bih želela da se zahvalim svim talentovanim R&B umetnicama koje su se proslavile pre mene - Lauryn Hill i Mary J. Blige. Ovu nagradu posvećujem Whitney Houston, mom anđelu.
(UPDATE:) Beyoncé piše na svom sajtu:
Hvala BET! Čast mi je što sam večeras dobila nagradu za ''Najboljeg ženskog R&B izvođača'' i ''Režisera godine''! Hvala Alanu Fergusonu i svima koji su doprineli realizaciji moje vizije ovih spotova! I specijalno hvala mojim fanovima, jer je sve ovo za vas. S ljubavlju, B
Bey je ovo veče provela u društvu svoje sestre Solange, Jay-Zija, Kanyea Westa i Kim Kardashian. Pogledajte slike u nastavku.





















No comments:

Post a Comment