Pratite nas na Fejsbuku - i dalje smo aktivni!

Jun 29, 2012

Godinu dana albuma ''4''!

Na jučerašnji dan prošle godine širom sveta objavljen je četvrti solo album Beyoncé - 4.


4 je opisan kao kolekcija 12 pesama koja se bavi pitanjima srca, a koja predstavlja mešavinu balada i pesama srednjeg i bržeg tempa, čija je osnova za stvaranje bilo klasično pisanje pesama. Bey kaže:
Umetničko napredovanje je najvažnija stvar za mene. Ukoliko sam uvek na istom mestu, ne obavljam svoj posao kako treba, ne rastem kao ljudsko biće, traćim vreme. Uvek želim da postavljam sebi nove izazove. Ovaj album definitivno predstavlja evoluciju. Smeliji je od prethodnih, jer sam i ja smelija. Što više sazrevam, što više životnih iskustava doživljavam, imam i više stvari o kojima bih pričala. Zaista sam se fokusirala na to da pesme budu klasične i one koje će trajati, koje bih mogla da pevam i sa 40 i 60 godina.
Album je debitovao na prvom mestu Billboard 200, top liste najprodavanijih albuma u SAD gde se tokom prvih nedelju dana od objavljivanja prodao u 310 000 kopija. Beyoncé je tako postala tek 2. ženski, odnosno 3. izvođač generalno sa prva 4 albuma koji debituju na vrhu pomenute top liste.

Podelite u komentarima ispod svoje utiske o dosadašnjoj celokupnoj ''eri'' albuma 4 - koje su Vaše omiljene pesme, spotovi, nastupi?

Prisetimo se nekih najvećih 4 trenutaka u nastavku.


Beyoncé:
Trudim se da pišem pesme koje će probuditi ono najbolje u nama i koje će nas spajati. Cilj mi je da govorim o stvarima koje bi žene želele da kažu, ali to ipak ne čine jer nisu dovoljno samouverene. Nastaviću da pišem ovaj tip pesama koji pruža snagu ženama.






Beyoncé, za magazin Complex:
Na ovom svetu ima mesta za puno kraljica. Ja imam autentičan, prirodan talenat, čvrstu radnu etiku i trajnost što će me uvek odvajati od bilo koga. Uspela sam da postignem ono o čemu generacija budućih kraljica sanja da postigne. Nemam želju ni za čijim tronom. Veoma mi je ugodno u svom tronu koji gradim već 15 godina. Ne želim da moja muzika ima granica. Divna stvar u vezi sa umetnošću je to što svako može dati određenoj pesmi neko značenje, dok samo pisac pesme zna o kome ili o čemu se zapravo radi. Želim da moje zaveštanje bude sjajna muzika. Želim da me pamte kao nekog ko je bio spreman da rizikuje, a čije su pesme izazivale razgovor i osećanja.


Beyoncé, o nastupu na festivalu Glastonbury:
Osećala sam se kao rock zvezda, svi su u publici izgledali kao rock zvezde. Zaista sam počastvovana. Ovo je najveći trenutak u mojoj karijeri.



Beyoncé, DVD Live at Roseland: Elements of 4:
Šta raditi nakon 16 Grammy nagrada i miliona prodatih kopija muzike? Šta god te čini srećnim. ''4'' predstavlja najključnije trenutke u mojoj karijeri.


Beyoncé:
Želim da ljudi razmišljaju dok slušaju moju muziku. Želim da im ona pomogne u bolnim sećanjima i trenucima, ali i u onim najsrećnijim. Želim da to bude razgovor.

Beyoncé, o sazrevanju svog vokala:
Igrajući Ettu James [u filmu Cadillac Records] najviše sam naučila o sebi do snimanja ovog albuma. U studiju sam koristila istu strast, iskrenost, i čitav prilaz svojim glasom kao u filmu sa Ettom James. Moj glas nije isti kao na prethodnim albumima. Dosta je siroviji. Dopire iz dubljeg mesta.













Beyoncé, Year of 4:
Nikome ne moram ništa dokazivati. Jedino što moram je slediti svoje srce i koncentrisati se na ono što želim da kažem svetu. Ja upravljam svojim svetom.


No comments:

Post a Comment