Pratite nas na Fejsbuku - i dalje smo aktivni!

Sep 11, 2012

Beyoncé o majčinstvu (Intervju)

Kao što je i najavljeno, intervju Beyoncé sa Andersonom Cooperom emitovan je u sinoćnom izdanju emisije Anderson Live. Ovo gostovanje ustvari je snimljeno pre mesec dana, ujedno sa promovisanjem kampanje povodom Svetskog humanitarnog dana.

U nastavku saznajte kako je majčinstvo uticalo na promenu životne perspektive Beyoncé i koje su to stvari u kojima ona uživa kada je odgajanje Blue Ivy u pitanju.
Na snimanju intervjua
O tome kakav je osećaj nastupiti u sali generalne skupštine UN, Beyoncé kaže:
Saznala sam da ovde nije održan nastup još od 1979. godine. Naravno [da sam imala tremu]. Međutim, najlepša stvar u vezi sa ovim bilo je prisustvo moje kćerke. Ona ima 7 meseci, a dovela sam je na probu jer je za nju važno da posmatra svoju majku kako radi stvari kao što je ova. 
Bey kaže da joj je uloga majke pružila sasvim novi pogled na život:
[To što imam kćerku] dalo mi je novu životnu svrhu. Potpuno su se promenile stvari putem kojih sagledavam sebe. Otkrila sam razlog zašto sam rođena. Odredila sam stvari koje želim da prenesem svom detetu, i shvatila da najbolji način za to nije pridikovanje, već pokazivanje ličnim primerom, što je jedan od razloga zbog kojih sam [se pridružila akciji u vezi sa Svetskim humanitarnim danom].
Na pitanje da li postoje specijalne pesme koje peva svojoj Blue, Bey odgovara:
Pevam dečje pesmice, mama sam. Danas me je prvi put videla kako nastupam na probi, i bila je veoma zbunjena. Veoma često sama izmišljam zaista otkačene i banalne pesmice.
Pomalo iznenađujuće, Beyoncé tvrdi da obožava da menja pelene, odgovarajući na pitanje da li to više radi Jay-Z ili ona:
On se veoma dobro snašao, i to oboje radimo. Volim da menjam pelene, svaki trenutak toga je za mene prelep. Zaista volim to da radim.
Ovaj intervju u video formatu pronađite ispod.

No comments:

Post a Comment