Pratite nas na Fejsbuku - i dalje smo aktivni!

Apr 25, 2012

''People'' imenovao Beyoncé najlepšom ženom na svetu u 2012.


Za specijalno izdanje poznatog američkog magazina People posvećeno ''najlepšim osobama na svetu'' u ovoj godini, Beyoncé, koja priznaje da se oseća i pomalo postiđeno zbog ovog imenovanja, tvrdi da joj majčinstvo pruža najveći osećaj lepote:
Osećam se lepše nego ikada zbog svog porođaja. Nikada ranije nisam osećala veću životnu svrhu, i nikada nisam bila ponosnija na sebe. Veoma sam počastvovana i dosta mi znači to što sam imenovana ovim nakon toga što sam postala majka.

O svojoj kćerki Blue, ''najlepša žena na svetu'' dalje govori:
Imati kćerku znači i imati istinsko ''zaveštanje'', što je i najbolja stvar u vezi sa tim. Reč ''ljubav'' za mene sada ima potpuno novo značenje.
Bey se i putem svog zvaničnog sajta zahvalila pomenutom magazinu.

Ispod zavirite u očaravajuće lep proces slikanja za majsko izdanje magazina People i pogledajte šta Beyoncé ima da kaže o svojoj novoj laskavoj tituli:


No comments:

Post a Comment